23 juli 2012 Lange dag - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Nynke Bosma - WaarBenJij.nu 23 juli 2012 Lange dag - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Nynke Bosma - WaarBenJij.nu

23 juli 2012 Lange dag

Blijf op de hoogte en volg Nynke

27 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Pretoria

Vanochtend weer moeite om uit bed te komen en dus wat later naar de paarden gegaan dan de andere dagen. En helaas Yolandi de DA kwam eerst weer langs om alle paarden te checken. Want het been van Wanda Hester is weer slechter geworden en ook moest ze even kijken naar Lenka die nog steeds zo mager is en Katie (het veulen met de wond) weer controleren.
Het was inmiddels al laat toen Yolandi weg ging en dus ben ik maar weer naar binnen gegaan om aan mijn verslag te kunnen werken. Later op de middag ben ik naar de paarden gegaan om nog te gaan trainen. Ik heb Theuns gelongeerd met bijzet en ik was erg tevreden vandaag over hem. Bakkies gelongeerd in de arena. Hij was erg speels, maar luisterde uiteindelijk wel. Als laatste heb ik Alma gelongeerd. Zij was erg haastig nadat George haar twee keer gelongeerd heeft. Daarvoor trainde ik haar en was ze rustig en relaxed en helaas nu dus niet meer. Helaas waren de hechtingen van Katie los gegaan en dus weer de DA bellen om het opnieuw te hechten. Dit keer is Suzan gekomen om het te hechten, zij heeft ons ook meer antibiotica spuiten gegeven voor haar. Steyn kwam ondertussen ook nog even langs en is samen met Marlise bij zijn paard Odillia gaan kijken.
Ik was uiteindelijk rond 7 uur / half 8 terug in huis, erg moe, maar voldaan. Wij konden dan ook vrij gauw eten en hebben nog eventjes tv gekeken. Daarna ben ik naar mijn kamer gegaan en ben ik toch nog weer met mijn verslag bezig geweest tot een uurtje of half 12. Ik had FB gekregen van Altie op mijn Engelse taal en wou dat graag doornemen en in mijn bestand voegen waarin ik verder was gegaan. Zodat ik alles weer bij elkaar heb. En dus was het vandaag een erg lange dag tot in de nacht. Maar wel tevreden over wat ik vandaag allemaal heb kunnen doen.

  • 27 Juli 2012 - 12:57

    27-7-2012:

    Hey meid!

    Je hebt het daar maar druk met van alles en nog wat. Ze kunnen daar volgens mij echt niet meer zonder jou! In augustus er een paar dagen tussen uit? Kun je eventjes bijkomen van de hecktiek.
    Succes meid, en rustig aan!

    Dikke knuffel, Hilda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nynke

Actief sinds 07 April 2012
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 40525

Voorgaande reizen:

18 April 2012 - 10 September 2012

Stage op Doorndraai Friesian Stud

Landen bezocht: