30 juli 2012 Eveting Cross Country OS - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Nynke Bosma - WaarBenJij.nu 30 juli 2012 Eveting Cross Country OS - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Nynke Bosma - WaarBenJij.nu

30 juli 2012 Eveting Cross Country OS

Blijf op de hoogte en volg Nynke

01 Augustus 2012 | Zuid-Afrika, Pretoria

Vanochtend wat in de war over hoe laat ik weer naar de fysio toe moest. En dus helaas niet gedoucht voor de tijd, want ik dacht dat Altie zei dat wij om half 10 een afspraak hadden, maar dit bleek om half 11 te zijn. En dus ben ik eventjes bij de paarden geweest om extra longeersingel en zweep te brengen. En Altie was ondertussen naar Puntlyf om daar een van het extra personeel heen te brengen zodat als recht gemaakt kan worden op Puntlyf om eindelijk de veulens daar eens heen te kunnen brengen. En daarna was het al bijna tijd om naar de fysio te gaan. Ik heb ze gevraagd wat er aan de hand kon zijn met mijn rechterbovenbeen en ze wouden nog een keer naar de x-stralen/foto’s kijken die genomen zijn en daar is helemaal niets op te zien. Maar ze vond inderdaad dat mijn been er niet beter uitzag en dus maar goed behandelen. Ik had dit keer een vrouwelijk student, een leuke meid die in haar laatste studiejaar zit. Beide benen zijn weer behandeld met het ultra-klank apparaat en daarna hebben ze een bepaalde zalf ingemasseerd bij mijn bovenbeen en Andrew (hoofd fysio) heeft pleisters op een bepaalde manier opgeplakt en dat was fijn, want het gaf mij meer stevigheid.
Toen wij ‘thuis’ kwamen heb ik wat gegeten en hebben wij voor de televisie de Cross Country gekeken van de eventing. Geweldig om te zien, helaas voor de Nederlandse ruiters niet een topprestatie.
Halverwege de middag wou Altie nog graag weer rijden en dus op naar de paarden om haar te helpen met rijden op Delilah en Theuns. Delilah vandaag ook zonder longeerlijk gestapt en gedraafd in de cirkel en ook gestapt in de arena. Theuns was niet helemaal top, maar wel al ietsje beter voor haar. Helaas geen genoeg tijd meer om hem ook nog te longeren voor de galop. Dat moet dan morgen maar.
Daarna weer gauw naar binnen om de Eventing Cross Country verder te kijken en ik was net op tijd voor de 1e Nederlander. Verder niet veel gedaan vandaag, want het naar de paarden lopen etc. is toch best vermoeiend en pijnlijk. Zo lekker rustig aan doen en vroeg op bed vanavond.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nynke

Actief sinds 07 April 2012
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 40515

Voorgaande reizen:

18 April 2012 - 10 September 2012

Stage op Doorndraai Friesian Stud

Landen bezocht: