29 juli 2012 Nieuw trainingsschema - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Nynke Bosma - WaarBenJij.nu 29 juli 2012 Nieuw trainingsschema - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Nynke Bosma - WaarBenJij.nu

29 juli 2012 Nieuw trainingsschema

Blijf op de hoogte en volg Nynke

31 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Pretoria

Vandaag ben ik behoorlijk bezig geweest met mijn verslag. Het lukte om mijn laptop te verslepen naar het bed en dan kon ik lekker zitten en aan mijn rapport werken. Helaas ook vandaag had ik weer zo’n vreselijke pijn en dus meer pijnstillers gedronken . Hopelijk werkten ze nu wel, maar helaas nee.
’s Middags even bij de paarden gekeken en een nieuwe trainingsschema gemaakt. Wij kunnen komende week beginnen met meerdere paarden te trainen, aangezien ze nu uit ‘Horse Sickness’ zijn. En dus heb ik de 16 trainingspaarden opgesplitst tussen George en Tumi, aangezien ik op het moment uit de running ben. De belangrijkste paarden en meest gevoelige/sensitive paarden heb ik aan Tumi gegeven. Afgelopen week hebben ze uit zich zelf de paarden getraind, wat mij eigenlijk nog al verbaasde maar wel erg goed van ze vond.
Daarna ben ik weer naar binnen gegaan en heb ik de Olympische Spelen gekeken.
’s Avonds hebben wij rijst, groene bonen stamppot, aardappels en lekkere salades met frikadellen gegeten.
Ook vanavond weer niet te laat op bed. Er was weer een veldvuur en dus heeft Marlise de sproeier aangezet zodat het gras goed nat is. Het is dit keer aan de kant van mijn verblijf, maar dan wel een heel eind verderop. Toch vind ik het een eng idee dat het zo dichtbij zou kunnen komen.
Aangezien ik moeite heb om in slaap te komen met de pijn, heb ik vandaag muziek geluisterd totdat ik te moe was en hoofdpijn kreeg.

  • 31 Juli 2012 - 20:14

    Hait:

    He Nynke, wat weer een ervaringen; ongeluk - pijn - ziekenhuis in den vreemde - behandeling - geweldige mensen om je heen, allemaal indrukken en ervaringen die je een plekje zult moeten geven op jou harde schijf ik zou zeggen even defragmenteren en met frisse moet verder.
    Graag met genoeg rust momenten.
    Hopende dat de behandeling aanslaat en dat de pijn snel verdwijnt en de zon weer schijnt voor jou.
    en ik hou van jou.
    Doei hait.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nynke

Actief sinds 07 April 2012
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 40515

Voorgaande reizen:

18 April 2012 - 10 September 2012

Stage op Doorndraai Friesian Stud

Landen bezocht: