28 juli 2012 Mijn zus is jarig :) - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Nynke Bosma - WaarBenJij.nu 28 juli 2012 Mijn zus is jarig :) - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Nynke Bosma - WaarBenJij.nu

28 juli 2012 Mijn zus is jarig :)

Blijf op de hoogte en volg Nynke

31 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Pretoria

Mijn allerliefste zus is vandaag jarig en wordt 25! :D En ook mijn nicht is jarig! Happy Birthday voor beide!! :D
Vanochtend weer lekker gedoucht. Het ging wat beter als gisteren. Daarna even achter de computer om iedereen proberen op de hoogte te brengen. Maar het was niet zo fijn voor mijn benen om op een gewone stoel te zitten en te werken achter mijn pc. En dus ben ik op bed gaan liggen met mijn benen omhoog. Ik kreeg alleen zo verschrikkelijke pijn in mijn bovenbeen, dat was niet te harden. Helaas waren mijn pijnstillers op en dus moest ik wachten totdat de pijn minder was en ik naar binnen kon in het huis om Marlise te vragen voor meer pijnstillers. Maar het heeft wel een paar uren geduurd voordat de pijn wat minder werd. Ik heb nog nooit in mijn 22 jaar zo’n vreselijke pijn gehad, zelfs niet toen ik mijn arm gebroken had. Toen de pijn wat minder werd, ben ik snel naar binnen gegaan en heb ik pijnstillers gekregen van Marlise. De rest van de dag heb ik binnen gezeten naar de Olympische Spelen te kijken en proberen niet aan de pijn te denken. Want zelfs met de pijnstillers deed het nog vreselijk zeer. Ik ben vandaag dan ook totaal niet bij de paarden geweest.
Op de eind van de middag kwamen Steyn en Andri om rugby te komen kijken. En dus ook een rugby wedstrijd gezien. Tussendoor was Danie met de voorbereidingen voor het eten bezig en na de wedstrijd is hij bij de lapa gaan braaien (vlees barbecueën). Ik was het zitten een beetje zat en ben ondanks de pijn toch even naar de lapa gelopen en heb eventjes bij het vuur gezeten.
Daarna hebben wij heerlijk gegeten: aardappels, worst en sla. Na het eten gingen Steyn en Andri weer naar huis, maar ze waren de autosleutels kwijt. Die onder de stoel waren gevallen waar Steyn heeft gezeten. Ik ben gelijk naar bed gegaan om weer te rusten en te slapen.

  • 01 Augustus 2012 - 13:11

    Tjitske:

    Dankje dan ik zo genoemd wordt en de titel van je verslag ben!!
    Liefs, tot binnen kort weer eens op skype hoop ik.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nynke

Actief sinds 07 April 2012
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 40515

Voorgaande reizen:

18 April 2012 - 10 September 2012

Stage op Doorndraai Friesian Stud

Landen bezocht: