3 juni 2012 Marathon Comrades 90 km - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Nynke Bosma - WaarBenJij.nu 3 juni 2012 Marathon Comrades 90 km - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Nynke Bosma - WaarBenJij.nu

3 juni 2012 Marathon Comrades 90 km

Door: nynkebosma

Blijf op de hoogte en volg Nynke

04 Juni 2012 | Zuid-Afrika, Pretoria

Ik ben vandaag tot half 10 op mijn bed blijven liggen, heerlijk even uitrusten ook al slaap ik niet. Die stomme schaapshonden kan ik echt wel wat aan doen, de hele nacht en ochtend door te blaffen.
’s Ochtends computer opgestart maar deze werkte niet mee, om gek van te worden. Mijn USB stick pakte hij niet en nog meer problemen. Op zulke momenten wil je de pc wel door het raam gooien.
Ik ben dan ook weer op het terras bij Marlise gaan zitten, lekker even half in de zon weer games spelen.
Aan het eind van de middag ben ik Bart nog even gaan longeren en verder de paarden controleren. Om half 4 voor de televisie gaan zitten puzzelen en tegelijkertijd de tv in de gaten houden. Want we hadden de Marathon Comrades van 90 km ervoor waar Altie aan mee deed. Je hebt 12 uren de tijd om het te voldoen en ze heeft het met 1,5 minuut voor de eindtijd gehaald. Knappe prestatie.
De moeder van Marlise was er vandaag om Danielle te helpen met haar huiswerk en dus aten wij eindelijk een keer vroeg om half 6. Lekker rijst met worst en aardappelschijfjes en groente. Daarna gezellig met zijn allen televisie gekeken. Eerst Afrikaanse Idols en daarna een programma met een strijd om de winst met taarten bakken. Erg leuk programma om te kijken wat voor prachtige taarten er gemaakt kunnen worden.
Daarna ben ik naar mijn verblijf gegaan. Het was nog maar half 9, dus even lekker onder de warme douche en dit keer maar vroeg mijn bed induiken. Om kwart over 9 lag ik al op bed. Hopelijk kan ik een goede en lange nachtrust draaien. Dan begin ik goed uitgerust met een nieuwe week.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nynke

Actief sinds 07 April 2012
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 40502

Voorgaande reizen:

18 April 2012 - 10 September 2012

Stage op Doorndraai Friesian Stud

Landen bezocht: